Fantastiska Cannes 2016!

Vilken vecka. Den började med ett Grand Prix och avslutades med Cannes finaste pris – Titan. Däremellan ramlade fullkomligt lejonen in. Total vann vi 20 lejon i olika valörer, för både Svenska Numret och vår ”Nobelmiddag” Le Bon. I en uppsjö av kategorier – cyber, mobil, direct, media, PR för att nämna några. Extra roligt att vi hade två kampanjer som det gick bra för hela veckan. Och att båda är bra exempel på hur vi allt oftare jobbar med våra uppdrag – medieneutrala idéer, vi tänker utanför Sverigeboxen och har ett internationellt perspektiv och vi utgår från vad våra kunders kunder vill ha. 

Att vi samtidigt lyckades ge fantastiska Forsman & Bodenfors en match, och knipa Sverigetiteln gör oss så klart extra glada. Men det slår inte att vi, när hela Cannes veckan var hopräknad,  rankas som tredje bästa byrån i världen!

IMG_4677.JPG

http://www.resume.se/nyheter/artiklar/2016/06/25/rysaren-avgjord–ingo-vinner-byratoppen/
http://www.dagensmedia.se/marknadsforing/titan-till-ingo-51-lejon-till-sverige-6588150
http://www.resume.se/nyheter/artiklar/2016/06/25/lejon-till-the-swedish-number-i-prestigekategorin-titan/
http://www.resume.se/nyheter/artiklar/2016/06/24/ingo-och-fb-far-tva-lejon-vardera-i-entertainment/
http://www.dagensmedia.se/kommunikationsbyraer/trodde-aldrig-jag-skulle-tappa-rakningen-pa-lejon-6588116

×