• 15 december 2016

    Välkomna Folkoperan!

    Vi är glada och stolta över att hälsa Folkoperan varmt välkomna till INGO! Arbetet är redan i full gång och vi ser fram emot att få visa resultatet runt premiären av Förklädd Gud den 15e februari!

    Läs mer här

    Folkoperan_Ingo

  • 25 november 2016

    En bättre fredag!

    Idag hade vi äran att ta emot hela tre 100W för The Swedish Number i Årets nytänk, Internationell singel och Internationell kampanj tillsammans med Svenska Turistföreningen. Men inte nog med det, vi fick också 50W i långsiktigt med Lidl och utsågs dessutom till bästa byrå i hela 100-Wattaren! Nu ska det firas!

     

    100w topplista

  • 17 augusti 2016

    Årets alla lejon på plats!

    IMG_3363

  • 27 juni 2016

    Fantastiska Cannes 2016!

    Vilken vecka. Den började med ett Grand Prix och avslutades med Cannes finaste pris – Titan. Däremellan ramlade fullkomligt lejonen in. Total vann vi 20 lejon i olika valörer, för både Svenska Numret och vår ”Nobelmiddag” Le Bon. I en uppsjö av kategorier – cyber, mobil, direct, media, PR för att nämna några. Extra roligt att vi hade två kampanjer som det gick bra för hela veckan. Och att båda är bra exempel på hur vi allt oftare jobbar med våra uppdrag – medieneutrala idéer, vi tänker utanför Sverigeboxen och har ett internationellt perspektiv och vi utgår från vad våra kunders kunder vill ha. 

    Att vi samtidigt lyckades ge fantastiska Forsman & Bodenfors en match, och knipa Sverigetiteln gör oss så klart extra glada. Men det slår inte att vi, när hela Cannes veckan var hopräknad,  rankas som tredje bästa byrån i världen!

    IMG_4677.JPG

    http://www.resume.se/nyheter/artiklar/2016/06/25/rysaren-avgjord–ingo-vinner-byratoppen/
    http://www.dagensmedia.se/marknadsforing/titan-till-ingo-51-lejon-till-sverige-6588150
    http://www.resume.se/nyheter/artiklar/2016/06/25/lejon-till-the-swedish-number-i-prestigekategorin-titan/
    http://www.resume.se/nyheter/artiklar/2016/06/24/ingo-och-fb-far-tva-lejon-vardera-i-entertainment/
    http://www.dagensmedia.se/kommunikationsbyraer/trodde-aldrig-jag-skulle-tappa-rakningen-pa-lejon-6588116

  • 22 juni 2016

    GRAND PRIX!!!

    I måndags hade vi den stora äran att få ta emot ett Grand Prix i Direct på plats nere i Cannes får vår kampanj tillsammans med STF – The Swedish Number. Vi finner nästan inga ord for hur otroligt glada och stolta vi är så därför låter vi vår ECD, Björn Ståhl, få beskriva känslan:

    ”Vår målsättning när vi åker till Cannes är att vinna ett Lejon, vilken valör som helst. Det har vi gjort fyra år i rad nu. Därefter hoppas vi kunna bli bättre än året innan. Detta jobbar vi medvetet från den dagen Cannes slutar, till nästa års deadline. Men att det skulle bli så här bra, kunde vi inte drömma om. Kan nog ingen byrå i världen drömma om. 

    Framför allt glad är jag för att vi har två kampanjer som vunnit Lejon i olika valörer – Swedish Number och Le Bon. ”

    Inte nog med det – igår fick vi även ta emot ett guld i PR för The Swedish Number och ett silver för Le Bon i Outdoor så firandet fortsätter! 

    resume

×